bubbleshooter

Alla inlägg den 5 november 2019

Av Johanna - 5 november 2019 15:19

Tisdagar är tekniskt sett alltid mina lediga dagar då jag bara är i stallet och jobbar på måndagar, onsdagar och varannan fredag. Däremot har jag för det mesta tvättstugan varannan tisdag och det anser jag ta bort en del av friheten med att vara ledig. Just den här tisdagen har jag inte tvättstugan och eftersom det är väldigt grått ute och regnar så gör jag inte särskilt mycket med mitt liv. Jag har varit ute och gått ett par korta rundor med hunden, handlat saker som det verkligen krisade med och spelat Skyrim litegranna. Jag har fortfarande ont i foten och lite i benet efter Yodas och min väldigt långa promenad i söndags. Men är huvudet dum så får kroppen lida! Speciellt när man går ut och låser in både nycklar och mobilen och närmsta person som har en extranyckel bor 3 mil ifrån en. Usch det vill vi verkligen inte göra om.

Anyway, här är ett par bilder på Yoda som jag tog förra veckan.
       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna, 25 år. Praktiserar i ett ridskolestall ett par dagar i veckan och rider på fredagar. Är jag inte där så är jag hemma och tar hand om hunden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards